неделя, 17 октомври 2010 г.

writin` in bed

Лежа си в леглото с лаптопа върху краката и огромна чаша кафе до главата ми.Поредната такавасутрин...нещо взе да ми стават навик мързеливите сутрини.Да се върнем на леженето...та лежаси аз и усещам как ми се пише нщкакво разказче,но не мога да реша за какво точно да е,защото в главата ми темите на размисли и страсти се сменят толкова бързо...докато хвана края на едната,съм изпуснала началото на другата...
Чета в нета разни блогове...има уникални неща на които можеш да се насладиш и много от тях понякога ти помагат да осъзнаеш някои неща,да намериш отговори или просто да видиш че не си единствения който страда или се забавлява в живота.Повечето от тях естествено се отнасят за любовта...Всички я търсим,губим милиони,милиарди часове в едно ужесточено търсене на нещо което в действителност е винаги с нас.Всеки ден го получаваме по един или друг начин,но сме толкова завладяни от играта на златотърсачи,че сме като коне с капаци за това което е около нас и най-вече онова което е пред очите ни.Замисли се и ще осъзнаеш,че всеки ден получаваш любов...някой мил япглед,жест,усмивка,докосване...всичко това е любов.Може да не я получаваш от човека който искаш,но е факт че я получаваш по някакъв начин,че я имаш единственото което трябва да осъзнаеш е че няма смисъл да губиш повече безмислени часове в лутане и търсене,а е момента вече да започнеш да й се наслаждаваш...Спрях търсенето...загубих прекалено много време и няма да допусна да загубя още.Всеки ден...всяка сутрин виждам любов в леко сънените очи на човека от който съм ги взела,всеки следобед я чувам в гласа на един или няколко човека,всяка вечер я чета в някой sms или в някой чат...навсякъде е !!! Просто отвори очи...
Ох,тази мързелива сутрин се превърна в мързелив следобяд...а разказа стана поредния от хилядите томове "Бози за любовта"...ТОМ номер N-ти на брой...Честно казано исках за други неща да пиша,но вече не ги помня...отплеснах се.Е,нищо следващия път ! Сега спирам и мисля да ставам от леглото вече ,защото положението взема да става прекалено мързеливо...


[17.10.`10/10:19h]

Няма коментари:

Публикуване на коментар